Аналіз та оцінка ефективності теоретичного заняття
Дата ________________ група ___________
спеціальність __________________________
дисципліна ____________________________
викладач______________________________
Місце проведення______________________
тип заняття______________________кількість годин_____
Мета відвідування_______________________________________________________________________
Тема___________________________________________________________________________________
Хід заняття |
Примітка |
|
|
Оснащення_____________________________________________________________________________
Готовність викладача до заняття (наявність робочої навчальної програми, методичної розробки або навчально-методичної карти, ілюстративного матеріалу тощо) _________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Організація заняття (своєчасність початку і закінчення, розподіл часу, зовнішній вигляд студентів) _______________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________Відповідність теми навчальній робочій програмі _____________________________________________
_________________________________________________________________________________________Визначення навчальних цілей з урахуванням рівнів засвоєння__________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Способи мотивації, визначення актуальності теми____________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Міжпредметна інтеграція_________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Виховний аспект заняття__________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Володіння викладачем предметом, науковість змісту__________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Вміння пояснити матеріал, логічний зв'язок етапів заняття _____________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Зв'язок теорії з практикою ________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Ступінь активізації студентів на занятті ____________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Культура записів на дошці _______________________________________________________________
Стиль спілкування зі студентами, ступінь взаєморозуміння з аудиторією ________________________
_______________________________________________________________________________________
Забезпечення позааудиторної самостійної підготовки студентів ________________________________
_______________________________________________________________________________________
Підведення підсумків ____________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Домашнє завдання, основна і додаткова література ___________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Досягнення мети заняття__________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Основні позитивні моменти заняття, використання ефективних методів навчанняь ________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Недоліки заняття________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Рекомендації і пропозиції_________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
Заняття відвідав(ла)___________________3 аналізом заняття ознайомлений(на)___________________
Аналіз та оцінка ефективності практичного заняття
Дата___________ група (бригада) ___________________
спеціальність
дисципліна
викладач
Місце проведення _______________________________________________________ кількість годин __________
Мета відвідування _______________________________________________________________________________
Тема ___________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Хід заняття |
Примітка |
|
|
Оснащення _____________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Готовність викладача до заняття (наявність робочої навчальної програми, методичної розробки або навчально-методичної карти, роздаткового матеріалу, інструкцій для студентів, алгоритмів практичних навичок) ________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Організація заняття (своєчасність початку і закінчення, розподіл часу, зовнішній вигляд студентів, їх підготовленість до заняття) ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Відповідність теми навчальній робочій програмі ______________________________________________________
Визначення навчальних цілей з урахуванням рівнів засвоєння ___________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Способи мотивації, визначення актуальності теми ____________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Міжпредметна інтеграція _________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Виховний аспект заняття __________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Якість алгоритмів виконання навичок та інструкцій для студентів _______________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Рівень об'єктивності і вимогливості викладача в оцінці знань студентів ___________________________________
________________________________________________________________________________________________
Забезпечення матеріалами контролю, відповідність їх рівню засвоєння знань, їх різноманітність, витрати часу _
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Якість підготовки студентів до заняття ______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Активність студентів _____________________________________________________________________________
Час, відведений на практичний тренінг ______________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Індивідуальне відпрацювання переліку практичних навичок ____________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Наявність щоденників, якість їх ведення і перевірка викладачем ________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Забезпечення позааудиторної самостійної підготовки студентів _________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Володіння викладачем предметом __________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Вміння пояснювати матеріал, логічний зв'язок етапів заняття ___________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Стиль спілкування зі студентами, ступінь взаєморозуміння з аудиторією _________________________________
________________________________________________________________________________________________
Культура записів на дошці _________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Домашнє завдання _______________________________________________________________________________
Підведення підсумків _____________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Досягнення мети заняття __________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Основні позитивні моменти заняття (використання ефективних методів навчання) _________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Недоліки заняття ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Рекомендації і пропозиції _________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Заняття відвідав(ла) ____________________ 3 аналізом заняття ознайомлений(на) _________________________
Аналіз відвіданого позааудиторного заходу
Дата______________ Викладач_________________________________ Група_______________
Тема____________________________________________________________________________
Актуальність теми________________________________________________________________
Вид позааудиторного заходу__________________ Місце проведення_____________________
Присутні________________________________________________________________________
Мета відвідування________________________________________________________________
Оснащення______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Професійна направленість _________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Організація заходу (наявність плану, сценарію, відповідність плану коледжу)______________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Діяльність студентів (зовнішній вигляд, активність, творчість, самостійність, рівень підготовки)______________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Виховна діяльність і емоційність викладача, підготовленість до заходу ___________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Хід позааудиторного заходу _______________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Висновки і пропозиції_____________________________________________________________
Захід відвідав(ла)__________________ 3 аналізом заходу ознайомлений(на)_______________